Audi quattro følger op på succesen
med 2 opfølgere på Hunting Experience

 

Mere vil have mere
Så for at følge op på successen designede vi 2 nye udgaver til Audi. Denne gang med det patenterede mønster fra Danske SnipeNStrike.
Modellerne denne gang var Audis SQ5 og den nye Q7

 

Endnu engang var der fokus på detaljerne og linierne i bilerne. Et eksempel er Q7, som har en dominant linie som symbolisere urqattro'en, den valgt vi at fremhæve. SQ5 har mange detaljer og er barsk bil at se på. Det ville vi gerne gøre endnu mere barsk. Så vi nedtonede det orange, og gjorde brug af matgrøn folie, sammen med SnipeNStrikes spændende camouflagemønster. Vi brugte den signalorange farve til at fremhæver bisterheden, bl.a. på fronten, en lille fræk detalje på spejlet og en orange staffering hen af siden til at bryde camouflagen

 

På Q7, valgte vi igen at gøre brug af 3Ms børstede folier, denne gang i 2 farver. Et vildsvin blev lavet i dobbeltlagfolie på hjelm og side for at skabe en 3d-effekt som yderligere forstærkes af en matsort folie på siden. Spejlene med ornamentfolie i dobbeltlag med 3d-effekt. En detalje som mange falder over. Dørhåndtagene er pakket ind i folie, med læderpræg og hunting experiende i dobbeltlagfolie. 


De to frække drenge i klassen skaber nu synlighed på de danske veje, på jagtmesser, udstillinger og andre jagtfællesskaber.

Audi er yderst tilfredse og vi er stolte. 
Vi slutter af med det indledende spørgsmål, er du blevet set i dag?

BSM Reklame

Lanciavej 12F

7100 Vejle

Tlf.: 7011 5156

grafisk@bsm-reklame.dk

  • LinkedIn Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
  • Google+ Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon