Professionelt kreativt samarbejde
Hos Audi arbejder vi hver dag på at skabe den ekstra detalje som gør forskellen, det gælder både vores biler, vores medarbejdere og især overfor vores relationer.
Relationer er kodeordet når vi arbejder med nye tiltag, når vi tænker på hvordan vi kan tilgå forskellige segmenter af kundetyper, er et af de elementer vi bruger samarbejdspartnere, når vi brainstormer på nye tiltag. Disse samarbejdspartnere kan være med til at flytte og rykke med vores opfattelse af hvad der kan bibringe os nye forretninger og relationer.
Et af de eksempler er vores Audi quattro hunting experience projekt hvor udgangspunktet var at finde ud hvor mange jægerne vi havde i vores kunde database og hvordan vi kunne gøre noget anderledes og ekstraordinært for dette kundesegment.
Vi havde nogle tanker til hvordan, men hele projektet fik først ekstra energi da BSM Reklame kom ind i billedet. Nu havde vi pludseligt en partner som kunne udfordre vores tankegang og supplere med nye tanker og idéer, også tog projektet en drejning vi ikke havde forudset.
For os har det fra start af sådan et projekt været vigtigt, at have en samarbejdspartner som kunne sætte sig ind i Audi’s tankegang og værdier og på den måde være med til at løfte til næste niveau.
Audi detaljer
Forståelsen for Audi’s mindset omkring detaljer i mindste grad er ikke en selvfølge for mange, faktisk møder vi det ganske få gange i forhold til samarbejdspartnere, men denne gang var gnisten meget kraftigere end normalt og det betyder også at vores Audi quattro hunting experience projekt konstant udvikler sig og ikke fader ud efter kortere tid. BSM Reklame har været med til at udvide projektet ved at skabe fornyelse når det var nødvendigt og vise initiativ til konstant, at udfordre os på næste step, det giver motivation til at gå den ekstra meter.
Ordnung muss sein og Vorsprung durch Technic
Hos Audi arbejdes der med stærke værdier, mindset omkring struktur og personlig udvikling for medarbejdere og når dette skinder igennem i hverdagen stiller det også krav til samarbejdspartnere. Dette har BSM Reklame også måtte tilvænne sig til, men det har ikke været noget problem, for vi kunne hurtigt mærke at ambitionerne var ligeså store som hos os.
Vorsprung durch Technic er Audi’s kerneværdi – et commitment til vores kunder om hele tiden at udvikle biler i høj kvalitet og teknisk niveau og det at være ”firstmover” er ikke altid let, men tilgæld utrolig spændende og en fornøjelse at mærke den samme kraft hos en samarbejdspartner.
Vores samarbejde med BSM Reklame har faktisk fået os til at tænke dynamisk samarbejde på en anden måde og skabt model for hvordan vi udvikler nye tiltag og eksponering i fremtiden.
Audi Fredericia
Michael Rand
Salgschef